Konfirmation

Idag är det systers tur att konfirmeras i kyrkan ute på Lindeborg.
Vem är det som är fadder? Jo, det är jag! :)
Och vem har blivit hennes gudmor? Jo, det är jag!
Så jag måste OCKSÅ tänka på att vara snygg i skolan, jag ska stå där uppe inför alla!
Hon har tydligen ingen gudmor.
Jag vet inte ens vem som är min gudmor. Bra familia, bra info.
Lika bra som när jag fick reda på att jag egentligen är döpt till Sophie och inte Lee.
Fast det kanske de flesta utav er redan visste? Haha.
Ja, Lee är egentligen mitt ANDRA namn.
Detta fick jag reda på för mindre än ett år sedan.
27 år senare typ. Tack!
Inte konstigt att det ser annorlunda ut i mitt pass.
Har alltid undrat och mot argumenterat när man varit utomlands om att jag heter Lee och inte Sophie.
Nu kan den dumma blondinen förstå. Hej och hå.
Tack vare dålig info i från la familia.
Men men, det är inget att göra åt saken nu.
Men detta är något jag kommer till att ändra snart.
Lee ÄR mitt första namn och har alltid varit det så varför ska det inte stå så i papperna?
Idag är det på med den vita klänningen och fixa till sig,
för idag är det en "get together" med tjocka släkten Persson.
Ska bli roligt och se hur detta kommer gå.
Har köpt både present till Johannes, som fyllde år i förra veckan och till Sara.
Så, båda ska firas med pumpa och ståt! :)
Och kors i taket, mamma har bakat pajjer!
Det ska bli intressant det där också.
Räknade dessutom alla mina skulder igår.
Inte mycket kvar nu. Jag räknar på att vara skuldfri från det mesta INOM ett år.
Har tex bara 3000 kvar för min älskade MAC. :)
Jag vet att jag köpt en sjukt dyr dator om man jämför vad man kan få en dator för idag,
men detta är ju lätt den bästa datorn jag någonsin har haft och ångrar mig inte en sekund.
Enklare går det ju inte att bli!!!
Jag återkommer senare med bilder från idag.
Hejja Sara som i alla fall inte GLÖMMER sin konfirmation, som jag gjorde.
Bra jobbat Lee. haha.
Nu kallar duschen! Saaaar vi.

Kommentarer
Postat av: Propp

Men tilltalsnamnet behöver inte stå först av namnen. Det spelar ingen roll vart det är placerat. Tilltalsnamnet är tilltalsnamnet även om det skulle stå sist av 3 namn. :) Jag heter Sophie Maria Louise och kallades för Louise i flera månader.

2012-05-13 @ 18:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0