Coffee and workout

Idag har jag varit på After Work. Eller AW som dom vuxna säger, med jobb.
Ja, vilket jobb då tänker ni?
Ja... Jag som hoppar runt som en studsboll har fortfarande kvar foten hos Nespresso.
Så, det blev BARA kaffe snack i 3 timmar.
Snacka om att jag var sugen på kaffe efter dom 3 timmarna.
Blev inte så mycket alkohol för min del (2 st coca cola ist) och middag.
Nespresso bjöd på kalaset, då är det bara att passa på, tacka och ta emot :)
Det blev ingen kaffe.
Imorgon blir det kaffe i alla fall.
Då är det kampanjdag på Åhléns City. Ons-sön!
Det ska nog gå bra! :)
Tur att man har nått att göra ändå.
Letar praktikplats nu som ev. kan leda till jobb.
Min tanke är friskvård, nånstans. Men VART?!
Känner mig helt tom i huvve.
Samtidigt hade det varit bra om företaget hade kunnat utbilda mig i nått....
Ett stort företag och tjäna massa pengar, eller ett mer "chill" jobb?
Jag har ju lärt mig att pengar verkligen inte är allt.
Min hälsa och min lycka kommer före allt på denna jord nu.
Pengar gör bara mig olycklig. Men tyvärr kommer jag ingenstans utan dom.
JAG HATAR PENGAR!
Jag har börjat lägga upp en massa saker på "Malmö loppis" på facebook.
Och fått sålt en himla massa, jätte lätt och jätte snabbt.
Good deal det där :)
Speciellt när folk kommer och hämtar vid dörren!
Ja, man måste väl hustla lite för att få mat på bordet .... eller?
Idag för övrigt har jag varit på Bikram Yoga och efter ett super långt
uppehåll så gick det över förväntan underbart bra.
Kände mig tom vigare (eller starkare) än förr.
Kanske kan vara för att jag blivit lite mer "tränad" kanske...?
Nästa vecka ska jag köra pass ute i Limhamn både mån, tis, ons OCH tors!
DÅ jävlar ska det skrikas på the ladies och jag ska köra slut på dom mouhahhahahhahaa...
Näääää...Jag bara skämtar!
Den enda jag ska köra slut på är mig själv :)
Ska försöka så att någon tar bild under passets gång, hade varit kul att ha! :)
Har ju provat på Gustavs "CAVEMAN" träning nu några gånger ute i hamnen.
Riktigt skoj och riktigt jobbigt faktiskt, men gud vilken skön träning (i efterhand)
Här har ni store starke Gustav. Malin där bak till vänster och jag till höger.
Gustav drar i rep med ett däck runtom.
Malin backar bakåt i downward dog, och drar i däcket med sig bakåt hela tiden.
Jag puttar mitt däck fram och gör armhävning, och hoppar fram.
Så er det ut lite ibland. Väldigt olika varje gång, olika övningar etc.
Men konceptet är "going back to basic". Caveman.
Hetaste tränings sättet? Eller?
Ja... Jobbigt är det och du jobbar sjukt mkt med kroppen! :)
Fredag e det dags igen :) Wehooo.. vill vill vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0