When old gets new again...

Köpte en gammal kökssoffa på Sopstationen för nån hundring för ett tag sedan.
Den fick genast en ny touch med hjälp utav vit färg i två lager.
Den hade sen under en lång period en massa kuddar huller om buller...
(JÄTTE BÖK) Men nu...
så fick jag två stycken 90 madrasser utav Miche som han ändå skulle slänga.
Jag stack till Stoff & Stil och köpte tyg och sen var det bara raka vägen hem till symaskinen.
Och som pricken över i:et så fick den lite kuddar.
Så vipps så hade man en helt ny soffa i köket!
Passar bra in i vår färgklick till kök.
Älskar alla underbara färger vi har hemma.
Man blir glad över att ha ett sånt mysigt kök! (Iaf jag)
Det kommer fler och fler blommor i fönsterkarmen.
Det utökas, så att man knappt kan se min kaffemaskin längre! :P
Älskar blommor, men gillar inte att det tar så fruktansvärt mycket plats!!!
Men fint blir det :)
Nä, nu kallar sängen på mig...
Leeeeeee... Leeeeeeee.... koooom!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0