Kunder

Jag: får jag bjuda på en kaffe?

Mannen kommer fram VÄLDIGT nära, tar fram sin bilnyckel och håller den som en microfon och säger; ja men det kan du väl få göra! Han är minst 35 kan jag tänka mig.

-Vad är haken med detta då?

Jag: ingen hake, bara gratis kaffe!

Mannen: Ääääeeh vaffan, ingen hake??

Vi småpratar lite medans jag gör en kaffe och han och hans polare skrattar som fan, precis som om dom va fulla eller nått. Som små barn!

Han tar upp sin bilnyckel igen och håller upp den och viskar till mig:
-Alltså har du nått kaffe som det finns amfetamin i, så vi blir ÄNNU gladare av?

Jag: räcker inte koffeinet? Haha
Ni verkar rätt glada som det är redan ju ;)

Mannen: jo men vi vill hålla det uppe!
Har du sånt där låtsas socker då?

Jag: nä här kör vi riktigt socker!

Mannen: äh vaffan, jag som vill ha kemiskt! Har du varit utomlands?

Jag: nä, ser jag brun ut eller?

Mannen: ja! Eller e det fake? Kör sån där sol utan brun å sånt?
Jag ser inga vita streck av smink heller ju.

Jag: nä jag kör äkta vara här också!

Mannen: ja det måste va så. fan, jag som älskar kemiskt!

Vi skrattar lite till och de tackar och bugar och går vidare!

Så ser en dag ut hos mig ibland.
Sjukt kul med roliga och helt sjuka kunder ibland! Gillar det!

Ps! Dom måste gått på nått haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0