Caveman i all ära...

Gårdagens CAVEMAN träning.
Gustav har plåtat några bilder under tiden vi svettades och ville dö typ.
Det blir bättre för varje gång, men det är ändå lika tufft.
Men gänget är bra. Vi har flås!
Gillar Gustavs kommando och hur han dominerar oss. HAHA!
Sista bilden ser jag ut som en liten myra som gör squats haha...
Ja, det går bra nu... Tom. så att Gustav har blivit intervjuad i P4!
Mamma rekommenderade oss. Eller mig först.
Men jag kände inte riktigt för att vara med på en intervju,
utan fick lämna det till han som har hand om det istället.
Och självfallet ska Gustav då göra det! :)
Nu längtar jag bara tills att vädret blir lite bättre igen så man kan ta av sig lite kläder.
För det blir kallt efter träningen där ute... där blåser en del ute i hamnen!
Detta var vad jag kunde sponsra med i bild väg...
Vill ni höra intervjun med Gustav så hör ni den här:
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=4185&artikel=5136696
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0