New Years eve

På nyår var jag iväg.
Det blev en härlig nyår ute på landet.
Rättarsagt i Malins sommarstuga.
Kallt som satan men vi eldade hela tiden, vilket var oerhört mysigt.
På nyårsdagen på dagen blev det en runda i skogen.
Efter det badade vi bastu och sen fixade vi en massa mat
Och Vi hade tur med vädret :)
Och på landet har dom ute dass.... Mysigt på nått sätt.
Fast kanske inte när man väl satt där inne.
Stackars Malin som fick tömma allas härlighet efter så mycket god mat.
Det var jag, Malin, Sofie, Joel och Malins två vänner Nicole och Matilda!
Riktigt trevligt.

FAVORIT BILD
Jag måste tillägga igen att jag älskar min Iphone med tanke på att man kan
ta sådana fantastiskt fina bilder med dom.
Och om dom inte blir så fantastiska så kan man GÖRA dom fantastiska! :D
Se själv :)
Nä, komma ut lite mer på landet oftare.
Synd bara att man inte har en stuga själv eller nått...
Den här stan alltså.. den stryper mig långsamt.
Rena rama vilda Västerna här i Malmö. Folk skjuts till höger och vänster.
Igår skjöts en man utanför mitt (ena) jobb. El-Giganten. Han dog på plats.
Ja, och värre kommer det till att bli. Fler kommer till att dö, det är så det är!
Jag är inte rädd i alla fall, det är väl det som räknas.
Hade jag varit rädd hade jag knappt vågat fisa.
Man kan inte vara rädd för allt. Du limiterar dig för att LEVA!
Och vem vill inte leva? Du lever NU!
Tro inte att du kan gå och vänta på att det ska bli bättre.
Du MÅSTE göra något åt saken själv!
Så, ut nu och se att världen inte är så farlig som du tror.
Du måste nog bara lära dig att se det fina och inte bara lyssna på hemsk media hela tiden...
Då lär du gå under, snabbare än vad du tror!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0