Jack & Bon

Jag vet inte men det är något med Jack Johnson & Bon Iver.
Det är sån där strand / chill / res musik.
Som man kan visualisera sig fram till att man sitter på en strand någonstans.
Jag har en annan artist också som jag känner samma "lugn" med
när jag lyssnar på honom, men kan inte komma på vem det är nu bara för det haha
Det e någon sorts lycka.
Jack Johnson kom in i mitt hjärta på riktigt när vi faktiskt sjöng
hans låtar på världens bästa paradis ö i Mexico.
Då kunde inte livet bli bättre. Jag hade så mycket kärlek runtom mig!
Bon Iver kom in i mitt hjärta när jag såg denna videon för första gången.
Sedan dess har jag älskat honom och hans musik.
ENJOY!
Ps. Mark Water Film (som gjort den) har massor med andra fina videor.
Kolla gärna in dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0