Buss

Det är verkligen inte min dag idag...
Först har Malmö stad tagit min cykel för att den inte stått i ett cykelställ! (cykelstället var fullt)

Jag som hade varit glad hela dagen och gjort någon annan glad igenom att skänka gamla grejer till Öppna Hjärtat, så var jag sjukt nära på att skrika rakt ut men lugn som jag är så lunkade jag hemåt igen

och får GÅ och göra mina ärenden i regnet istället!

Ja för regnar gör det, så in i helvete också i dag!

Inte nog med detta så när jag ska ta bussen hem från Limhamn så tar jag buss 33 för omväxlings skull....

Det skulle jag aldrig ha gjort!

För det första så går den ut från Limhamn till hyllie, svågertorp, almvik, lindängen och Jägersro....

alltså inte i närheten av södervärn hållet alls!

Resultat - onödig bussresa i 30 min och får spel och hoppar av o byta buss! I ösregn!

Så nu undrar jag vad jag gjort för att förtjäna detta?

Men sen och andra sidan så fick jag köpt ett par jeans för 25 kr idag och chefen

från Nespresso i Köpenhamn ringde och ville skicka vidare min ansökning!

Och jag har fått träffat både Jonas, Mange OCH Sofie idag.

Man får väl se det positiva mitt i det negativa... Nu ska jag av bussen....finally!

Jag multitaskar haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0