blip blop flip flop

Jag känner mig som en uppskruvad duracell kanin idag....
Jag e hoppig och stutsig som en glad liten loppa.
Jag vaknade skit seg och var så nära på att skita i min träning,
men har man bokat och inte avbokar 2 timmar i förväg så får man betala för passet.
Och det vill inte jag, inte i onödan ju...
Så då är det bara att PALLRA SIG UPP UR SÄNGEN!
Och väl uppe så stutsade jag upp av glädje inför mitt Body Pump pass!
Och sen körde jag som både Rocky och Terminatior tillsammans under passet.
Kände mig helt oberörd och som världens starkaste
(iaf självförtroendet at that time haha)
Tom. efter passet så känner jag mig pepp pepp pepp!
Som en uppskruvad anka eller nått.
Ingen botten på mig idag..... Jag bara fortsätter.
KÖTTAR !!
Sprang ut i regnet, bort till Joels jobb och hämtade flyttlådor
och gick hem med dom i blåsten.
Piece of cake I'll say! :D
Ska packa lite nu och sen bär det av till jobbet.
Dag 2 på Form & Figur, hur bra som helst.
Så bra att jag ska få en internutbildning och bli INSTRUKTÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!!!!!!
YEAH, jag och tanterna! Girl powaaa!!!
Nu lyssnar jag på massor med musik som jag fick av Lea igår!
Jävla ball brud. Hon e kickass hardcore! I like!
Jag bjuder på en skön låt som ni kan flumma lite till....
Äh, lugna ner er nu och chilla litta...
HAHA: SAAAAAR VIIII!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0