Appartment...

I will take this in Swedish as well..
I am waaaay to tired to translate in my head at the moment.
Sorry guys.
För det första... Så när jag gör rader när jag skriver (Alltså trycker på ENTER)
Så när jag uppdaterar sidan så är alla rader borta och allt jag skriver är i en stor klump.
Det ser kladdigt ut utan att kunna fördela det i stycken.
VARFÖR blir det så? Det har aldrig hänt innan... Är det Macen?
Men till nått helt annat.....
Nu kan man undra hur det går i den nya lägenheten.
Ja svaret är UNDERBART!
Det känns sjukt bra och vi har kommit i ordning jätte fort och allt är fint.
Allt är som det ska vara med andra ord. Förutom att min bokhylla rasade sönder
när Jonas seriöst bara tittade på den och numera har jag ingen bokhylla alls.
Det gäller att  hitta en på blocket eller myrorna
tillsammans med soffa som ska vara i köket.
Helst en kökssoffa! Men tydligen är kökssoffor rätt så populära att ha nu så det är dyrt.
LÖNT att det ska vara populärt när jag vill ha en!
Det känns sjukt skönt att bo med Jonas också.
(Förutom att han är klumpig)
Det känns ok på alla håll och kanter och det är ju en bra start!
Vi har en myshörna i vardagsrummet (i andra hörnan än där soffan är).
Jag har alltid velat ha en myshörna men aldrig haft plats till det, until now!
En stor jävla blommjävel från Ikea (för 700 kr) står där,
massor av kuddar och ett litet marrokanskt te-bord
till min plast matta med mönster från Indiska.
Huuuuur mysigt som helst!!!
Köket är nog mysigast av hela lägenheten.
Har tom. skaffat en egen liten Nespresso kaffe hörna....
Sjukt proffsigt. <3
Mitt rum är heligt och grön/guld aktigt och lägenhetens kallaste rum.
Osis för mig som fryser men ligger man bara UNDER täcket så är det lugnt!
Jonas har inte så mycket saker ännu
(med tanke på att han slängde allt när han flyttade till Barca)
Tanken av att komma tillbaka till Sverige slog honom aldrig,
men kanske lika bra att börja om från ny kula.
Än så länge är detta nog ett av de bästa valen jag gjort på
sjukt länge och jag njuter av livet till max.
Låt det förbli så här.
All kärlek till alla.
PS. Lyssna på min nya playlist "The american songbook" på Spotify.
Mycket bra. Me like alot.
Sar vi, puss haaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0