Somebody I used to know

I natt så drömde jag något som jag inte minns.
Men det jag har minne av är låten
"Somebody I used to know" i min dröm.
Vad kan det betyda? Tror jag sjöng den i min dröm.
Uppträdde eller något...

Men den har varit i mitt huvud sen jag vaknade.
Och bara för det var jag tvungen att lyssna på den.
Jag stör mig på när man inte kommer på drömmarna.
Jag önskar att jag alltid kom ihåg mina drömmar.


Så här ser jag ut just nu...
Jävligt ghetto va...??
Papiljotter i håret, tänkte gå lite wiiiild and crazy i dag.
Nä, jobb i morgon faktiskt.
Men i kväll är det inspirations träff och mingel på gymmet och sen ska jag på fest hos Mange.
Såååå... Det blir en lockigt hår
(Om det hinner bli lockigt vill säga) och lite pin-up style! :)

Nu ska jag pysa.
Over and out. Peace!
 

Kommentarer
Postat av: Dee

Så tjusigt att det knappt är sant! Ha en mysig helg så ses vi på tisdag bejbi. Pussar från Didds

2012-12-07 @ 14:58:49
Postat av: Mamma Mu

Om du minns en enda sak så säg den högt till dig själv när du vaknar...hjärnan fungerar som en dator och har du sagt det högt så är det som om det finns "inspelat" och är lättare att hitta om du "googlar" i hjärnan under dagen :) När som helst kommer detta minne att dyka upp igen... Lyssna på texten i låten...den vill säga dig någonting. Eller rättare sagt: NÅGON i drömmen.

2012-12-07 @ 15:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0