How much can you eat?

Ja, det är min fråga!
 
Hur mycket kan man äta egentligen?
Det känns som om jag bara äter hela tiden.
Just denna veckan har jag ätit extremt onyttigt och extremt mycket kött. 
Resultat = Känner mig tung och uppblåst.
Det märktes på kondisen i dag också när jag hade mitt träningspass.
Jag bara väntar. Räknar dagarna nu.
Känns som om jag inte gör annat än det och tränar.
Nä, inget soff-ligg här inte...
Hahahahahaha...Eller jo... en heeel del.
 
Ska faktiskt bara lägga mig på soffan och glo film strax.
Trött som en åsna.
Snart är denna veckan också slut. 
Ska bli skönt när denna veckan är över, så vi kan börja tömma lägenheten lite.
Komma igång med ordentlig kosten och tänkte göra en detox också.
Fast jag kanske gör det efter jul, kanske bättre?
Ja, det får nog bli dagen efter jul tror jag...
 
Det är snö kaos i hela Sverige. Kul. 
Malmö är snöfylld, men inte så som det är i resten av hela Sverige.
Det är mysigt iaf, men ALLTID samma problem varje år.
Tågen och trafiken. Kaos.
Riktig kaos.
 
 
Här e det ingen kaos inte. 
Nä dags att lägga sig på soffan... Zzzzzz
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0