Sofflägeeeeee

Idag efter att jag har jobbat på El Giganten på Mobilia,
så det enda jag har haft i mitt huvud är min soffa.
Och det koma läget som jag tänkt hålla hela dagen.
Planerna om att gå på Lea's dans uppvisning sket sig,
så då kändes soffan ännu mer lockande.
Jag ville bara kränga något flottigt och glo film.
Mest av allt hade jag velat ha en varm man vid min sida.
Men nu får jag nöja mig att värma mig med datorn.
När jag kom hem så blev jag upptagen med att sy upp mina gardiner,
klippa ut kakeldekorer, sätta upp tavlor, ändra om lite, dammsuga lite osv osv.
Men jag kände inte alls för att laga mat dock.
Jag ville ha flott.
Men samtidigt så kändes det som om pizza var för "tung" mat.
Jag kom på den brillianta idéen - SUSHI!
Oh, lord... så länge sen. <3
Så lätt, så enkelt och så gott.
Lite bläckfisk sallad på det och ett stort glas cola.
Efterrätten bestod av vanilj kesella med frysta bär - Tjena mittbena!
KNULL I MUN (Ursäkta språket)
Efter många om och men så intog jag soffläget och
tittade på Wedding Crashers på 4:an.
Tänt ljus i vardagsrummet nu när jag fått upp mina gardiner och fått lite i ordning.
Känns super duper mysigt.
Jag älskar mitt hem.
Jag älskar vårt hem.
För utan Jonas hade det inte varit samma sak.
Jag har världens bästa roomie.
Som dessutom orkar med mig och mitt konstiga humör som jag kan ha ibland.
Nu är det bara tv:n som ska lämnas in på lagning
och så är allt nästan klart i lägenheten.
Fick super duper mega rabatt utav en av dom super duper snygga säljarna på El Giganten igår.
Ibland är det gött att vara tjej. Tjejer gillar rabatt.
Jag gillar att få rabatt av snygga killar ännu mer.
Köpte 2 kablar.
En till stereon i vardagsrummet och en till högtalarna som jag fick av grannen.
Allt skulle ha kostat 450:- .... Jag fick båda för 165:-
HAPPY :D
Sen var jag på Kickoff på Form & Figur igår ute på Limhamn.
Härligt gäng kvinnor.
Massa träning, mingel, bubbel och lek.
Riktigt trevligt faktiskt.
Imorse vaknade jag tidigt. Men trött.
Lika bra att gå upp och köra ett Body Pump pass innan jobb.
Tibbelinarna Anna & Malin hängde också på :)
Lagt på extra på benen idag, och tro mig... det känns!
Det är dags att ta igen all Yoga igen...
Saknar min stora passion varje dag.
Så ser fram emot att komma igång igen så fort allt annat är på plats.
Nu är nästan allt klart och jag kan ha struktatur på allt i huvudet igen.
KÄRLEK till alla <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0