Plans

1. Bleka mina tänder. 27 år och alltid haft halvgula tänder. Inte ok!

2. Permanenta mitt hår så fort det har växt ut. Olidlig väntan!

Jag ska bli en blond afropuff!!!

3. Tattuering på en Pinuppa. Samma som farfar hade.

Han hade en stor på benet. Jag kommer dock välja another location för den att sitta tror jag.

Alt. Ryggen, vaden, sidan av torson? Några förslag? Tips?

4. Yoga utbildning i Thailand! Nästa är januari 2013! Stort mål!

5. Körkort! Sjukt behov! Måste, nu!!!

6. Malin kom med idéen om att söka till samma internat skola som henne i Sthlm.

PT, gruppträningsinstruktör, hälso coach och ja hela paketet. CSN berättigat! Låter awesome!

7. Fortsätta resa och låtas inspireras av livet och ev flytta utomlands efter en bra utbildning!

Jag orkar inte Sverige mer! Gravt deprimerad....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0