Vilken konst(ig) lördag!

Mitt första inlägg via telefonen! Begav mig mot stan vid 16 tiden när mannen min masserat färdigt! Kollade runt i lite butiker och sen satte vi oss på TGI friday en stund, vilket i själva verket var ganska onödigt kom vi på. För 30 min senare så skulle vi in på Bikram Yoga som fyller 4 år idag! Och där var det maaaassor av Rawfood mat! :) Med tanke på att Bikram yogan ligger bakom lilla torg så blev det ju givetvis att vi gick och kollade alla som hade utställningar på Galleri natten! Vi gick runt i några timmar och jag blir lika kär i gamla väster varje gång jag går där! Jag fann EN tjej som jag fastnade för! Hennes konst berörde mig! Den var Ärlig och allt kom från hennes hjärta! Enligt mig var hon helt underbar!!! Vero Verona hette hon om jag minns rätt! Niklas tyckte hon var rätt flummig men cool! Det är sådanna människor jag gillar! Hon bjöd på sig själv och hon var sjuuuukt trevlig! Niklas fick gratis vin på jag vet inte hur många ställen haha, blir en billig fylla det där. Nu när kl är 22 är vi nyss hemkomna till Niklas! Vi ligger och lyssnar på pink floyd i soffan och dricker cola! Halva Malmö stad verkar halvberusad ikväll! Konstig lördagskväll med konstig konst! Men en sjuk trevlig och mysig kväll! Höstmys delux! Nästa år har jag bestämt mig för att ställa ut så det blir att måååååååla som fan nu! Jag har många idéer men dåligt med saker och tid för tillfälligt! Kanske kan ställa ut med lilla mysan, för hon om någon mååååste ställa ut sina saker! Hennes konst är BALL!!! Dags att ge mannen uppmärksamhet ;) sov gott alla pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0