Rensa rensa rensa

Har tagit bort en hel del i från facebook. Kändes jätte skönt! Människor jag varken pratar med där, eller i verkliga livet. Varför ska man vara vän med någon då? Och varför addar någon en som man inte pratar med, nyss träffat eller inte vill något? Inte ens ett "hej, nu addar jag dig"... Jaja, facebook kommer alltid att vara ett mysterium för mig. Trots att jag själv är beroende. Nja, vissa kontakter är ju bra att ha kvar ang jobb, kontakter eller annat. Men andra som inte tillför NÅGOT i mitt liv, säger jag HEJ OCH HOPP! Bajj Bajj! Dom som nu verkligen vill fortsätta att följa med får börja läsa min blogg istället. Det är deras enda STALKING dom kan ha på mig nu. Ändå har jag över 480 vänner kvar efter renset! Men det lär bli en en rensning igen. Jag vill bara inte att folk ska ta illa upp. precis som om någon tar bort mig, då kan man säga det kanske...? Men men... återigen...Facebook... Gaaaahhhhhh!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0