Some thoughts...

Har bestämt mig för att det bara blir lite tankar idag.

Jag har verkligen inget vettigt att komma med.
Det blir så ibland.
Jag vet inte om jag ska avslöja djupa tankar eller bara vara ytlig.
Spelar det någon roll för en blogg?
Ja, det gör det med tanke på vem som läser den givetvis?

Jag måste säga att jag GILLAR när mina kunder bokar in sig på en ny tid direkt.
När dom är nöjda och belåtna och ser helt groggy ut i fejset
och har en stor ring i huvudet efter en behandling med mig.
Men framför allt, avslappnade och jag märker att kroppen kommer igång!
(Typ tilltäpt näsa, lite frossa, röd på huden etc.)
Då är jag nöjd.



Jag gillar INTE när folk (mestadels polare då) säger till mig varje gång jag träffar
dom att dom är sugna på massage och lägger upp en livshistoria
om hur ont i ryggen dom har och sen aldrig hör av sig eller bokar in en tid.
Låt bli att öppna käften istället om du inte ska ha en tid!

Så med andra ord så gillar jag inte folk som "snackar" för snackets skull.

Jag gillar heller INTE Spotify för tillfälligt.
Att gratis versionen är borta är total disaster för mig! :(
Visst har jag 10 timmar gratis i månaden, men ... vaffan...
Får väl helt enkelt börja betala om det ska gå, så jag blir ännu fattigare!!!

Jag gillar min "bonna bränna".
Det är JAG och TATTARNA!
Hillbilly Lee på loppis, jovars. BARA BLI AV MED SKITET!
Jag och Tessi stod på loppis på drottningtorget i söndags.
Hon klädde på sig, men INTE JAG!
Hon gav tom. upp efter nån timme. HAHA!
När jag kom hem var jag heeeeeelt slut, både i kropp och knopp!
Jag visste alltså att det skulle ske, men lät det ske.

Visst, den ser för jävlig ut och det har gjort ont i ett dygn.
Men jag njuter mest av det. Att jag har fått sol!
Det är inte varje dag man som svensk får sol ju! :)
Den är underbar och jag njuter medans den är här!
Jag är både varm i kroppen och själen.
Det tillhör sommaren att bränna sig, så enkelt är det!

Idag ska jag tvätta sen tänkte jag dra till Svågertorp.
Biltema och Ikea kanske....
Vi får se. Tjingeling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0