NORWAY


Bilderna från när jag och N. var på fritur med Annica har jag inte fått förrän nu.
Känns som evigheter sedan, för det händer saker hela tiden.
Under tiden vi åkte var det praktiskt taget vinter och 2 veckor senare blev det vår.
Men här kommer i alla fall några bilder från vår korta resa!



Norges fjordar



Mer fjord och solnedgång. Vackert!



DET ÄR JAG SOM STYR BÅTEN! JAG LOOOOOVAR!!!!
(Gjorde ett besök inne hos Kapten Truls
(eller andra-man med andra ord)



OSLO hamn....

Jag måste passa på att tacka Annica för att hon ställt upp så mycket på mig.
Jag har nog ingen i min närhet som ställt upp så mycket förut.
Det är jag oerhört tacksam över och att ha henne i mitt liv betyder fruktansvärt mycket.
Vet inte vad jag hade gjort utan denna människa i mitt liv.
Tillfället för mig att komma ut och massera på båten är nog större än vad hon anar.
Ja, om jag nu får komma ut fler gånger! :)

Annica. I LOVE YOU!





Kommentarer
Postat av: Maceda

Det är en självklarhet för mig att finnas där för dig. Du är ju min käraste LeeLee. Jag vet inte heller vad jag hade gjort utan dig i mitt liv.

2011-05-14 @ 23:18:58
URL: http://ajmbetski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0