Mmmmm fooood

Fredag... Happ... Som vilken dag som helst.
Har inga vänner längre verkar det som.
Rätt så skönt att telefonen inte är varm längre
men det finns en hel del som jag saknar i mitt liv ändå.
Dom där man "hängde" med "back in the days"....
Så nu ska jag cykla till N. och sitta på hans balkong och dricka lite vin.
Och avnjuta att det är fredag och helg.
(Som om det skulle spela någon roll för mig)
Hela mitt liv är en stor helg! MOUHAHAHA!
Rätt skönt att arbeta för sig själv och bestämma själv.

Börjar bli hungrig också... Bara för det så får ni några bilder!



En hel vanlig middag. Varför ska det vara så komplicerat för?
Fast ja, det blev väl mer på tallriken än beräknat.
Tog vad som fanns i kylen. Sallad, avokado, räksallad och en POTÄDA!
(som vi säger här nere i Skååååne)



Hemmagjord juice.
Morot, kiwi, ingefära, citron och lite vatten!



Denna bilden tog N. på mig i parken.
Tyckte den såg ganska å somrig ut! :)
Och helt enkel NATURLIG!
Det är ju JAG! Lee!

Allt för mig. Ses snart! :) Mjau mjau


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0