Kramp Damp

Vad gör du en fredags kväll när du fått en "late cancel" av en tjejkompis?
Ja, jag sitter och dricker kaffegök och rögar cigg.
Hälsosamt var det ja! Vilken FAS jag är inne i!

Nja, ibland när man bokat upp sig så kan det ju
hända att man får en avbokning pga olika sorters anledningar.
Jag är inte den som blir sur men jag blir bara tom på vad jag ska göra istället....
Hmmmm... Först tänkte jag "äh jag drar på mig mjukisarna o lägger mig i soffan".
Men NÄ, det gör jag alldeles för ofta och nu har
jag sett fram emot en drink kväll med en tjejkompis.
Då ska jag fan ta mig inte sitta i soffan o dega!!!

Så jag ringer grabbarna istället... (I detta fallet Dollan och David)
Jag gör mig i ordning, lyssnar lite på Thievery Corporation och leker med min nya power ball.
(som jag beställt över nätet)
Och efter många om och men så fick jag den till att snurra ordentligt.
Nu har jag bara INGEN ork i mina händer och fingrar... Känns skit konstigt!
Som om hela handen snurrar av sig själv typ...
Men jag antar att det är bra!?
Bestämde mig för att köpa en online sen jag pratade med Marcello om hans.
Den e ju perfekt för mina handleder och fingrar att öva upp!
(Börjar ju massera sönder dom)



Jag sitter mer eller mindre och dampar hemma, själv.
Dollan och David kommer förbi innan de ska på fest!
Tror inte jag hänger på men ser fram emot lite sällskap!
Senare ikväll kommer mannen min hem till mig förmodar jag....
(Skulle röka cigarr med grabbarna ikväll)
Har inte träffats sen i söndag, så saknar honom - ja det e klart att man gör! :)
Och det känns oerhört skönt att KUNNA sakna någon också!
Och dessutom veta att någon saknar MIG!

Såhär ser min fredag ut. Sten härlig hittils...
Skönt att lulla omkring hemma själv också!
Och en super god kyckling / pasta sallad gjorde jag innan!

Skönt att vara hemma från Norge igen!
Och otroligt kul att träffa Annica. Som vanligt :)
Har tjänat ihop en stor slant som jag betalt av skulder på nu...
Känns ännu bättre!

Ha en trevlig helg allesamman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0