Detox

Ja, det var dags nu. Med detox alltså!
Jag är snart inne på dag 3.
Idag har jag varit halvt döende pga migrän.
Ja, jag brukar få migrän när jag detoxar mig eller går emot mina vanor.
(Vanlig reaktion för kroppen) Eller i alla fall min kropp.
Allt skit ska ju ut, och ibland så är det enda alternativet ....
Att må skit helt enkelt.

Gick hem till Annica med flyttlådor och kärra och så fort jag kom dit så PANG.
Migrän anfall delux...
Däckade totalt på hennes soffa efter jag spytt lite.
Hon gick hem till hennes pappa tvärs över gatan för
att städa och packa medans jag låg kvar på soffan.
Vaknade och sen tog vi oss ner till Espresso House för en väldigt sen fika.
(Lunch för mig)
Det enda jag ville eller var sugen på var socker.
Bara något med socker, men ikke sa nikke!

Efter det så gick vi hem till henne igen och då gick vi förbi Johannes kyrkan.
På något sätt har jag alltid velat gå i kyrkan med Annica.
Varför vet jag inte riktigt, bara en sån där känsla jag haft.
Och när vi går förbi så står dörren öppen och Annica säger: Vi går in och kollar!
En kör på ca 150 pers står och sjunger "Let the sun shine" och några sånger till.
Heligt, vackert och väldigt lugnande.
Gen rep. för något som skulle ske imorgon.
Vad vet vi inte riktigt för vi hittade ingen info.
Men duktiga var dom!



Ja det är något speciellt med sång i kyrkan.
Ljudet, stillheten och värmen.
Jag, personligen blir väldigt känslig av kyrklig sång.
Jag tror att både jag och Annica var halvt gråtandes
och att håret på kroppen reste sig när de sjöng.
Det var jätte vackert, och verkligen kul att göra något annorlunda.
Det är ju inte varje dag man går in i kyrkan.
Sorgligt att säga det....

Följer med Annica hem igen och ligger väl mest bara
och degar och snackar skit medans hon ska packa sina saker...
Men hon kom inte så långt hon heller.
Får ett fint MMS utav Sam, som skickade en godnatt puss till mig.
Så här såg den ut...Tack Sam! <3



Han e ju bara för söt! Hans husse också! <3



För övrigt så fick jag det här av min fina man för nån dag sedan.
En fin ringklocka till min cykel (någon stal min gamla)
En nyckelring med lampa på.... fråga mig inte varför jag fick den faktiskt.
Och 2 triss lotter med vinst!! :)
Vilken fin man jag har.. synd bara att det var 25 kronors vinster och inte 25.000!
Men bättre det än inget! :)

Nä nu e klockan 03.00
Dygns rytmen är lite fucked....
Så bäst att försöka sova lite! Natti natti..

Kommentarer
Postat av: Propp

Hur gör du när du detoxar? Fastar du? Jag blev så jävla dålig när jag provade det. Ont i levern. Så jag orkade bara en dag. Haha!

2011-05-25 @ 14:44:13
Postat av: Lee

Nja, detox och fasta är ju olika men visst kan man fasta en dag när man detoxar. Jag försöker fasta regelbundet, ibland går det bara allt för lång tid i mellan. Detoxar nu igenom att inte dricka alkohol och inte äta sött. = socker och massa annat skit. Och bara ha koll på skitet jag äter med andra ord, inte äta stora portioner och lagom av allt. När du fastar eller detoxar (finns många olika varianter) så mår du oftast skit. jag får alltid migrän och mår illa. Det är för att allt skitet du har vill ut och då mår man oftast skit, för man säger emot abstinensen också... it's all in the head!!!

2011-05-29 @ 21:28:45
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0