Bloggandet....

Jag har gett upp om att vara seriös i min blogg.
Eller seriös kan jag vara, det kanske inte var rätt ord...
Hmmm... DJUP får jag väl säga då.

Jag är djup. Och jag älskar andra människor som är djupa.
Men just nu (senaste månaderna) så har jag bara gett upp hoppet lite.

Tom. jag själv tycker att min blogg är ganska meningslös.
Jag skriver ingenting vettigt.
(Men jag vet om det i alla fall)

- Hej, så här ser min dag ut. Bla bla bla...
Titta vad jag har ätit... Bla bla bla...

Enligt mig själv så hade jag inte brytt mig ett skit.
Jag hade själv aldrig läst min blogg faktiskt.
Fast sen och andra sidan så läser jag nästan ALDRIG andras bloggar.
Men jag menar mer att jag HAR så mycket mer att ge,
men jag har tappat det och orkar inte.

Jag får ingenting tillbaka lixom.
Mer tankar och mer filisofi... Hmmm... ?

Jag har tappat en bit av mitt skrivande

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det kommer snart tillbaks igen...inspirationen.

2011-05-30 @ 23:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0