Weird dreams

Under min 10 dagars period i TOTAL TYSTNAD så rensade man skallen ganska bra.
Mina drömmar blev klarare och klarare efter varje dag som gick och minns som om det var igår.
Jag skriver ner några utav dom.....

1. Jag skulle hämta min vän Shannon från USA på Kastrup.
Vi skulle ta ett connecting flight tillsammans till Grekland, men mini vanen som hämtade
upp oss körde kringeli krokar vid bron och plötsligt var vi inne i centrala Köpenhamn i stället.
Bussen stannar utanför Christiania vid en Starbucks (normalt finns ingen Starbucks där)
Vi yrade runt vid fiket och visste varken ut eller in.
Det verkade som om vi fick gå in på Christiania istället för att åka till Grekland.

2. Min vän Theresia var så glad så glad. Hon hade flyttat in i en trapp uppgång.
En stor säng mitt i uppgången. En söndrig portdörr och en skabbig hiss.
Men hon var glad för när man skulle ringa på dörren så kunde man
plinga på hennes ringklocka på cykeln som står utanför för att komma in.
Jag och hon umgickes tillsammans med en annan bög/transa.
Han var överspacklad i ansiktet och ganska wacko i huvudet. Han satte sig i hissen som var ganska liten.
Han trycker då upp sig själv mot väggen, sätter fötterna emot på andra väggen och hänger där i luften.
Theresia är bara glad. Jag går hemåt på morgonkvisten efter en lång natt men inser att jag inte har skor.
Jag får då låna ett par stövlar av Tess. Riktigt höga "hoothie" man hade på 90 talet.
I glansigt plast fake läder i olika mönster av orange, gult och rött.
Insåg då att jag nog faktiskt hellre gick barfota hem.

3. Anna hade en häst. Lilla Gubben häst.
Jag fick låna honom, men han var envis. Han ville inte rida som jag ville.
Efter ett tag fick jag grepp om honom och red som en vild och fri individ.
Vi galopperade förbi en stor utomhus swimming pool.
Vi blev visslade på av några unga män som tävlings simmade.
Jag kom fram till Anna och hon höll på med sin rosa kamera.
I en buske bredvid så satt Ludde och Johan och rökte maja.
Jag fick springa dit och förvarna dom att snuten kom och gick förbi vilken sekund som helst.
Johan hade handlat pizza. Jag ville också ha pizza.
De lurade mig om att pizzan var slut när jag hade beställt en men till slut fick jag den.
På andra sidan av kanalen så var det något konstigt som uppstod.
Någon började spränga bilar i luften och jag sprang för att rädda mig själv.
Jag sprang med pizzan i handen och den var i bra välbehåll (haha).
Jag ringde på en dörr till en stor villa i det stora kaoset, där det verkade lugnt och safe.
En mörk liten unge öppnade och vi slängde oss innanför dörren för att överleva kaoset utanför.
Innanför var det som en annan värld. Lugn och stilla.
Familjen förstod ingenting. Hörde ingenting utanför och levde i harmoni.
Familjen var svart, rik och väldigt mycket prylbögiga.
Saker som jag aldrig någonsin har sett förut. Bara teknologi men samtidigt harmoni.
Jag går in till modern för att be henne titta ut igenom fönstret för att se vad som händer utanför.
Hon var toppless. Även hennes dotter och son.
De sitter insmorda i någon sorts svart lera över brösten,
som skulle peela av hudavlagringar under brösten. (?)
Ni kanske undrar varför sonen också gjorde det,
ja det var för att han var tjock och nästan hade bröst han också.

(Om detta var en och samma dröm vet jag inte riktigt faktiskt för den var ganska uppdelad)

4. Sanaa hade två kusiner. Två tvillingar. Dessa gick i min klass när jag var yngre.
(Inte hennes kusiner på riktigt)
Dessa tjejer bodde på ett hotellrum på Grand Hotel i Köpenhamn.
De berättade för mig att rummen (2 st) tillhörde Richard Gere.
I ett av rummen fanns 3 sängar och i den andra 2  st.
Dom hörde samman men tvillingarna hade ett av rummen.
Jag hjälpte som att ändra om och sätta upp levande ljus etc för att göra mysigt.
De frågar mig om jag vill hyra rummet. Det var stort och lyxigt, och det var ju på ett hotell.
Grand Hotel också ju! I samma femma kommer Richard Gere in med en kvinna.
Han tar av sig sin vigsel ring och säger:  I won't wear this tonight.
You want to rent the rooms? Think about it. Han var uppklädd och skulle iväg på en gala.
Han hade en vacker kvinna vid sin sida. Och alla gick och lämnade mig där.
Funderandes på om jag ville hyra rummen. Varför egentligen?
Varför ville de inte ha rummen själv? Plötsligt så öppnades en byrå låda.
I lådan fanns 2 st fint speciel vikta handdukar och jag tog upp dom.
La ner dom slarvigt igen och stängde lådan. Vänder mig om och hör då lådan igen.
Den öppnades igen och handdukarna var fint vikta av sig själv igen.
Jag förstod då att de ville hyra rummet till mig för att det spökade.
Jag frågade Annica som var i Köpenhamn om hon ville komma och sova där med mig, bara över en natt.
Och visst ville hon det.

5. Jag var gravid och födde mig ett barn.
Mitt barn var inte vilket som helst. Det var en stor penis.
Jag insåg inte att det var en penis. Jag sitter på toaletten och badar mitt barn.
Annica sitter brevid mig och tycker att mitt barn är väldigt vackert och sött.
Han sprattlar och ler med sitt ollon. (Haha jag sa att jag hade sjuka drömmar)
När jag sitter där och badar honom så säger någon annan till mig och frågar om jag insett att mitt barn är annorlunda. Nej säger jag. (Jag var väldigt uppe i min mamma roll och tänkte inte klart)
Tills jag tittade på mitt barn och tänkte på vad personen sagt.
Jag inser då.... Mitt barn är en stor penis! OMG!

6. Någon stal hela mitt hem och sålde det.
De hade tömt hela källaren och tagit allt och sålt nere i ett garage.
Jag kom på detta och tog förrövarna på bar gärning. Fick tag i en del (men inte allt)
Jag var förstörd. Jag grät. Mitt liv, mitt hem och min egendom.
Saker som inte går att erstätta var borta.
Och det var inte tanken av kostnader utan betydelsen av det.
Jag lyckades få min säng! :)

7. Jag fick rosor av en vakt till en klubb. Han var full men jag behöll dom och gick runt med dom under en hel dag. När han nyktrat till så minns han inte att han gett de till mig.
Jag trampade på något konstigt på marken. Det var frätande.
Det var syra och det brände bort första lagret av mina fotsulor sakta men säkert.
Sen stelnade det och gick inte att få bort.
På andra sidan gatan så stod ett par gamla barndoms vänner (som inte riktigt var mina vänner).
Jag skrek och frågade om det var dom som gjort detta.
Ingen svarade, de stirrade på 2 tjejer på samma sida av gatan som jag stod på.
Jag vänder mig om och ser att tjejerna hånglar och börjar gnida sig emot varandra.
Och har ett långt förspel.

8. Jag var i ett undervattens land. Det fanns rutchibanor under vatten och klätter väggar etc.
Jag som inte har tuber på mig har lärt mig att free dive.
Plötsligt var mamma där i vattnet. Som inte kan simma. Hon behövde komma upp till ytan.
Även jag, då luften höll på att ta slut.
Med tanke på att man inte kan prata i vatten kunde jag inte förklara för henne hur hon skulle blåsa ut luft varje gång hon gick högre upp till ytan för att inte spränga sina lungor på vägen upp.
Kommunicationen gick inte så bra med tanke på att jag knappt kunde visa med tanke på att jag själv var tvungen att göra samma sak och tiden var knapp. Rädda dig själv och gör samma sak med mamma.
Väl uppe så flöt jag iväg. Ett stort paket ute i havet kom flytande.
Det var en stor madrass som var köpt på Nilssons i Svedala.
Jag och Sandra hittade denna och flöt iväg på den. När vi satt där på madrassen så kom det delfiner.
Vi simmade med dom. Under vattnet och kärleken till dom stärktes och vi lekte.

Ja detta var lite av mina sjuuuuuuuuuuuka drömmar!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, riktigt sjuka! Men det finns en anledning till varför du drömt just så tokiga drömmar. Det blir en utmaning att tolka dem. Läskigt att du drömde om mig under vattnet...snart kommer Tsunamin här med...Skåne kommer snart att ligga under vatten, så sätt igång och klättra...

2011-03-15 @ 19:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0