Uppdrag

I boken "UPPDRAGET" som jag fick av min mamma så finns det en uppgift.
Det står typ så här:
" Sätt in 25 kronor på detta bankgiro nr och vänta på att få en överraskning"
Givetvis blir man nyfiken och tankarna snurrar.

- Vart går bankgiro nummert till?
- Undra vad man för som överraskning? Etc, etc.

Givetvis var jag tvungen att gå in på min internet bank och kolla vart det gick.
Det gick till bokförlaget NICOTEXT.
Jag satte glatt in 25 kr. Sen åkte jag iväg på min 10 dagars tur.

När jag kom hem i söndags och öppnade all min post fanns där ett handskrivet brev.
Det såg ut som om det var My som hade skrivit det.
Varför skulle My skicka brev till mig? Jag får aldrig post!

Hmmmm..... Jag hade glömt bort min överraskning.



Jag öppnar det och till min förvåning fattade jag först ingenting.
En handskriven gul post-it lapp och ett paket HÅNGEL Tuggummi!

Sen slog det mig och fan vad jag blev glad för min överraskning!
Och jag skrattade. Gud vilken rolig grej! :)

TACK NICOTEXT!

Kommentarer
Postat av: Jolline

Hahahaha... Najs! :)) Det är Humor!!! :D

2011-03-15 @ 17:50:02
URL: http://jolline.blogg.se/
Postat av: Mamma

Shit vad kul!!! Där ser du!! ;) Och du? Boken finns inte på Lagerhaus...de hade aldrig hört talas om den, konstigt! Gunilla jagar också boken nu! De hade den varken på L-haus eller Akademibokhandeln på Mobila...suck

2011-03-15 @ 19:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0