NORWAY

I torsdags så åkte jag och N. på en fri tur med DFDS.
(Med Annicas jobb med andra ord)
Det var skönt att komma i från Malmö 2 dagar bara han och jag.
Äta gott, njuta, slappa och se oss omkring i Oslo.
Och det var det vi gjorde.

Fick en gratis turist tur med buss i Oslo som gick upp till Holmen kollen och Vigelands park.
Oslo är mycket finare på sommaren. Men är inte allt det??
I stan nere i Oslo var det kallt (inte vår så som börjar komma här hemma)
men bara några hundra meter upp så var det vinter all over again.
Det var vackert som tusan men vädret var
inte så fint så mitt humör var inte på topp det heller, kände mig bara trött.
Så fort det sprack upp så började jag le igen. Sjukt vad solen kan påverka mig.

Vi åt och sov mest kändes det som.
Mat, mat, mat, mat.... Badade jacuzzi och ångbastu.
Gick på bio på båten och såg "Love and other drugs".
Ganska sorgsen kärleks film, så nära till tårar några gånger.
(jag e så jävla känslig)



Efter bion gick vi ner till messen (personal matsalen) för att möta Annica.
Då tittar dom också på film.
Paranormal activity 2.
Jag tycker att sådana filmer är ganska B att titta på men kan ändå inte låta bli att bli rädd.
It was creeping us out... Allihopa skrek och hoppade av rädsla.
Tur att jag inte sov själv i alla fall :)

Sen var vi typ hemma igen.
SKÖNT!! :)
Bilder kommer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0