The survivor bracelet

The survivor bracelet...



Fick ett i present av N.
Är normalt inte så mycket för armband, men detta gillade jag.
(Mer för att det ser mer ut som ett stort snöre än ett flickigt armband som glittrar)
Ja, jag är lite grabbig...

Han hade fått det av sina döttrar men det passade inte.
Så hittade jag ett på nätet till honom som var en strl. större.
Så han köpte ett till sig själv också.
För tänk så hade hans döttrar sett att jag hade hans armband på mig, som han fått av dom.
Kanske inte hade varit så shysst?

Så det slutade med att vi nu har vars ett. Fint.
Kan väl anses lite töntigt för vissa, bara för vi är ett par.
Men jag tycker det är gulligt och fint.
Vi är ju trots allt 2 survivors!

Dom heter survivor bracelets för att de står för att dom e gjorda för den Amerikanska armen.
Sponsrar dom för att dom ska överleva typ....
Det är många frilufts människor som använder dessa också.
Har även hört att de går att bygga ut och kan bli hur långa som helst.
Jag gillar mitt armband starkt!

POWER :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är typ makrame, man kan göra dem själv. tror det är därför friluftsmänniskor använder dem, de gör dem själva.

2011-06-02 @ 13:32:54
Postat av: Lee

Ja det stämmer helt säkert, men dessa vi köpte (på nätet) var för Amerikanska armen stod det. Har man dom på sig så visar man att man supportar soldaterna i krig... Fin tanke om inte annat! :)

2011-06-02 @ 15:06:14
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/
Postat av: gunilla

Hej.

Hur gammal är din pojkvän?

2011-06-02 @ 20:19:44
Postat av: Lee

Varför undrar du detta Gunilla?

2011-06-03 @ 11:01:07
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0