It's just so typical me....

Ja jag vet inte, men jag känner nog att denna situationen jag berättar är ju bara så "typiskt mig".
Ibland är jag verkligen inte klipsk och det vet jag haha.

Jag går till Hemköp för att inlandla mina ingredienser till att baka bröd och paj.
När jag är för lat för att hämta min tröja och drar upp mina ballong byxor över tuttarna
så att det blir en dress istället. Typ sådär riktigt lat med andra ord.

När jag kommit halvvägs till butiken så inser jag att jag glömt inköps listan hemma och är för lat för att gå tillbaka och hämtar den. Jag chansar på vad det stod på listan tidigare när jag skrev den.
Mitt minne brukar inte vara så långt om jag glömt lappen hemma.
Jag brukar komma hem med allt annat än vad som stod på lappen med andra ord.
När jag efter många om och men fått betala mina saker som vägrade plippa dom förrän kassavärden godkänt var och en typ. MASKINER ALLTSÅ! God damn vad tröga dom kan vara där inne.
Jag tror att dom retas som fan med mänskligheten ibland.
Just bara för att dom kan dom jävlarna!

Anyway... Jag kommer hem, och hör och häpna!
Jag hade hela inköpslistan och lite extra i min påse.
Vart enda rätt, så jag slapp gå tillbaka!
YAY, hurray!

Men när jag väl ska börja baka mitt bröd....
Ja, vart FAN är då MIN JÄVLA FORM?
Nä... Det blev alltså inget bröd bakande idag.
För jag hade tydligen INGEN! (som jag trodde att jag hade)

Men, jag har en pajform... Och den ska jag börja med nu!
Jag tror jag kommer att vara uppe sent ikväll känns det som.
Jag har lite quality Lee time just nu.
Jag umgås med mig själv! Helt jävla underbart!

Ringer det nu så klickar jag!!!!
Saaaaaaar vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0