Fin besök

I lördags så fick jag och Niklas fin besök i från Falsterbo.
Ingen mindre än My och Lea.
Vi träffades på stan, åt mat på Café Gustav.
Sen stack jag och matade Dee's katter (som är min uppgift denna helgen)
och mötte sen upp My igen för att gå hem till Niklas i åskan.
Ja, det var lite lättare att vara där än hemma hos mig. Inte lika trångt!
Hemma hos honom tog vi det bara lugnt och lekte med Lea.
Nille lagade middag och sen somnade det lilla grynet så vi drack lite vin och mös i soffan.
Sov sedan över och på morgonen gjorde vi frulle och sen fick My en välbehövd massage utav mig.
My fick lite avlastning med Lea så klart under kvällen och dagen.
Senare så begav vi oss ner på stan en stund medans Nille somnade på soffan.
Kan inte ha varit lätt att umgås med 3 kvinnor i över ett dygn, stackaren!
Lea gillar Niklas iaf. Den lille Negritan! :)
Hon är så söt med en röv som sin morsa haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0