Back again

Ja det var ett tag sedan jag skrev. Igen.
För tillfälligt så skyller jag på att det är fett obekvämt att sitta en längre tid framför min dator.
Jag har ju en laptop men sist jag använde den var flera veckor sedan.
Until now. För nu ligger jag ner i soffan och skriver, vilket är sjukt skönt för min cp rygg.
Det e väl därför jag inte bloggat så mycket.
Sen känner jag också att jag åter igen inte har så mycket att skriva.
Sen har jag en man som jag försöker tillbringa mer tid tillsammans med också.
Så det blir väl oftast snabbisar på facebook.
Egentligen händer det inte så mycket på nätet men ändå e man online så ofta.
Jag gör lixom inte så mycket här heller.....
Men lite har väl hänt sen sist ....
Vi har varit iväg på liten roadtrip (över en dag)
på Österlen, sov i tält 20 meter från vattnet, ända ute på stranden i Sandhammaren.
Har umgåts med en massa nytt roligt folk, även gammalt folk.
Annars e det väl same old same old.
Roadtrippen var sjukt skön och helt fantastiskt att vara helt själv på hela stranden!
På söndag morgon kör vi på roadtrip i Europa också.
En vecka, Tyskland, Frankrike, Belgien och Holland.
Lite lite tid med en vecka, men N. semester börjar ta slut,
har bara bil en vecka och rent ekonomiskt håller det enbart en vecka också!
Ska bli skönt att komma bort lite också.
Jag måste flytta i från Malmö.
Jag vill inte bo här längre. Jag har gjort mitt!
Ge mig lugn och ro nu.
Hur mysig min lägenhet än är så får jag flipper spel på trafiken från gatan.
Jag förstår Jossan nu, hur hon hade det på samma gata fast i andra änden.
Och den änden e sjuk. Då är det lugnt hos mig om man jämför.
Nej nu ska jag kolla film istället.
Har nyss tränat med Malin. Sprungit och boxats!
Efter Holland ska jag gå med i en 30 dagars Bikram Yoga utmaning.
Får se hur det går.. kommer typ dö!
PUSS HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0