Welcome to the jungle

Efter en konstig fredagsnatt så kände jag mig inte på topp för en fest på lördagen också.

Men beslutar att jag och Malin ska bege oss hem till Joel, Katja och Alex.

En stund I alla fall och kika förbi!

Katja åker ju ändå trots allt till Indien och givetvis vill man ju säga hejdå!

 

 

När vi står utanför dörren och läser skylten på dörren så slår det mig.

VISST FAN! Det är ju en maskerad fest!

SAVANN TEMA!

SHIT, Jag hade HELT glömt bort det där.

 

 

Dörren öppnas och det första jag ser är Joel I ett par

leopard boxer med 2 bananer som sticker upp I från kanten.

Vit målning I ansiktet och en stor hårig mössa på huvudet som går ut längs armarna.

Jag brister ut I skratt bara för att han är han.

Helt underbar människa!

Och där står han och diggar till musiken och garvar sitt

låtsas garv medans jag nästan dör I hallen!

 

 

Tittar mig omkring och ser tusentals andra fina människor som är utkläddda!

Känner mig väldigt missanpassad till en början.

Sen njuter jag mest över att alla andra är så fina!

Haffar tag I ett lejon som jag hittade I savann öknen när hon låg och lurade på några gaseller.

 

 

Tvingade henne till att göra mig till en zebra.

Lejonet tvekade lite men gick sedan med på det.

Lejonet var dock lite full (?) så mina zebra streck

blev inte riktigt randiga utan blev mer bara väldigt konstigt.

Vi flummade ut liiiiiite för mycket på den där toan!

Det slutade i alla fall med att jag fick fixa till det lite själv.... :)

 

 

Men vem brydde sig om hur man såg ut egentligen?

Huvudsaken var att du var utklädd eller målat till något,

sen var det var, var ju en helt annan femma! Kul hade vi I alla fall :)

Jamin som var “natur fotograf” tog närmre 600 underbara bilder.

69 av dom lades ut på facebook. Fantastiska, eller hur???

 

Malin fick aldrig någon målning men hon var glad ändå.

Kvällen för MIN del slutade efter att Joels rum var fullt

med folk som kickade loss hej vilt till DUBSTEP!

Två fester I en fest. Lägenheten var HELT fylld.

Det var mingel på riktigt hög nivå! =)

 

Riktigt lyckad fest! Jovars!




Närbild på fina Joel...Eller ska jag säga galna Joel? =)



En fin blomma.



Alex, ja jag vet inte riktigt vad han är utklädd till faktiskt...



En gasell...



Gräshoppa och nått blommigt...



Antar att han ska vara svart? HAHAHA...



Fina Pernilla är grön....



Hittar man pirater i savannen?? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0