Tant grädde-Lee-n

Jag är glad att folk har börjat att kommentera lite mer än förut.
Antar att det är för att jag skriver lite mer på svenska igen.
Men varför kan ni inte skriva era namn när ni väl kommenterar?
Är ni rädda för mig eller för att bli avslöjade vem ni är?
Jag är bara nyfiken!

Jag är FÖDD nyfiken av ganska nyfikna föräldrar! :D
Jag är trött, gnällig och ska ha mens.
Därutav att jag känner mig uppblåst, skabbig (pga mitt hår mesta delen)
och har ett humör som en kärring som inte fått sex på 30 år!
Men jag är glad ändå.
Innerst inne i hjärtat mitt and that's all that matters! :)

Att N. kommer hem till mig med en fet godis påse gör det inte lättare heller.
Jag kan inte säga nej för tillfälligt, så enkelt är det bara.
Inte till något!!! :) Förutom sprit
Men jag borde faktiskt säga nej till mer....
För mitt eget bästa i alla fall.

Jag gillar att kämpa för saker och ha små utmaningar för mig själv.
Jag gillar inte att få allt serverat på ett silverfat.
För att vänja sig vid att saker är lätt och sedan
måste avvänja sig i från det är ännu jobbigare.

Ja klockan är 01.55 och har pluggat tillsammans
med min fina klasskompis & hans hund några timmar.
Ja hunden har inte pluggat, men lekt lite :)
Sjukt imponerad över att denna hund kan vara så väl dresserad och duktig.
Verkligen en stark karaktär hos lille Sam.



Kan man plugga för mycket så att man känner sig helt blank i huvudet och tappar allt?
Ja jag tror det. Eller jo, det kan man.... Det kan jag intyga!
Alla muskler, fästen och ursprung bara snurrar i skallen.
Jag kan dock intyga att jag själv har ont i erector spinae,
teres major & minor, lev. scapulae....

Ja egentligen kan jag utveckla den listan rätt långt men stannar där.
Jag är öm exakt överallt. Känner mig som en gammal tant.
Ni kan kalla mig TANT LEE!
För jag kan snart bilda klubb med TANT Annica :)

Jag har också ganska ont i mitt skenben då jag blev
påkörd igår på min cykel i rusningstrafiken igår.
(Nu kommer mamma nojja ut hahaha)
Nej, inget allvarligt, bara snubbla av cykeln och slog benet i cykeln typ!
Och det var faktiskt mitt eget fel,
jag kan ju faktiskt vara ganska farlig i trafiken ibland och inte tänka på vad jag gör.
Men svullen och öm är jag bara för min blodkärl har brustit rejält.
Dags att skaffa körkort snart så jag kan öva på trafikregler kanske!? ;)
Jag kör inte bil som jag cyklar sån tur är haha




Shit vilket gnälligt inlägg detta blev...
Det märks verkligen att man inte gjort Yoga på ett tag.
Jag blir heeeelt yr i huvet! I neeeeed YOGA NOOOOOW!!!!

Nä, en vecka till sen jäääävlar i det.
Då är stressen slut och jag kan andas ut igen!
Until then, I'll do my best and suffer.

Puss på er alla fina läsare!
Ta nu hand om er, riktigt rejält. Okej?

Kommentarer
Postat av: Emilia

Fan vad jag saknar dig!!!

2011-01-22 @ 11:57:44
Postat av: Lee

Och jag saknar diiiiiiiig :)

2011-01-22 @ 18:29:46
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0