En skönhet klär i allt :)

Min ljusa utväxt började se ganska skabbigt ut.
När man satte upp det så såg man relativt "skallig ut",
så det var dags att göra någonting åt saken.
Så varför inte gå till Värnhems skolan och få gjort någonting åt det?
Duktiga elever och för ett VÄLDIGT billigt pris.
Jag betalade nog dessutom alldeles för lite! :P
Jag har ju länge länge länge velat ha min naturliga hårfärg.
Det bara så extremt långsamt under vintern,
då man inte får sol och vitaminer på samma sätt som på sommaren!

Är trött på att färga och dona och göra vid mig.
Jag VILL vara naturlig!
Så jag sa till dom att jag vill ha avfärgning
i från utväxten så att det inte blir ännu mer väntan!

Ganska stylad bild på mig i från nyårs afton.
Men tanken är att visa mitt mörka hår.




BEFORE




UNDER CONSTRUCTION



AFTER

Bilderna kanske inte är dom bästa. då jag tagit dom med mobilen.
Men det funkar.  Jag ser naturligt blond ut igen!
Jag är hel nöjd och jag bad dom dessutom om att få det lite åt "koppar" färgs hållet.
Vilket jag blev sjukt nöjd med.
Sa till läraren att ge töserna som jobbade med mig MVG för deras hårda arbete!!

Tjejerna sa: ja du var jätte fin i ditt mörka och du klädde i det.
Men du är grymt snygg i detta också.
Båda färgerna framhäver dina ögon.
Jag kunde ju inte låta bli att säga att "en skönhet klär i allt" till dom.
Med glimten i ögat ;)

Så, nu är Lee Lee ny och glad igen.
Frisk och allert och kan börja om på ny kula!
Snart ska jag till Julis kosmetik och bli ännu finare.
Firas, ja det gör det på både måndag och tisdag för min del.
Ser kanske mer fram emot tisdag dock! :D

Ikväll ska jag på "kalas" för Tess på Go Cart City.
KAKOR OCH HATT TEMA!!!

Sista slut tentan på måndag, sen är skolan färdig!!!!
Den klarar jag och N. jätte bra ska vi se!
(ja det är vi som gör den tillsammans)
Anatomi tentan klarade jag med 78 % .
Kunde ha varit lite bättre enligt mig själv men jag rörde ihop det lite.

Kommer bli konstigt att sluta skolan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0