CANDY MOUNTAIN!!!!



Igår hittade jag och Malin till CANDY MOUNTAIN!
CAAAAAAANDY MOOOUNTAIN!!!!!

Godis affären "Godis landet" e farligt för dom har öppet ganska sent på natten...
Man kan handla godis när man vill. GAH!
Men godis. ja det är gott.

Min mage är super stor som en fotboll och hård.
Mår inte bra alls av allt godis som vi krängde igår.
Jag tror snart att jag blir en stor godis bit.

Eller så bajsar jag hela godis bitar! :D
Hade kunnat spy faktiskt.
Helt sjukt att man inte kan gå på födelsedags kalas utan att kränga som en gris.
Alltid lika kul att träffa Micke.
Att spela på konstiga instrument är ännu roligare :)

Slut med det här nu. Jag mår illa!
CAAAAAANDY MOUNTAIN!

Det är dags för mig att gå till skolan och göra hjärt & lung räddning!
Peace out M.F!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Herreguuuud! Vilken sjuk video...haha!

Du har alltid gillat riktigt tokiga saker...

2011-01-30 @ 23:41:03
Postat av: Lee

jag e rätt udda va haha.. yes!!!!

2011-01-31 @ 10:37:14
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0