Ni får kalla mig vad ni vill....

För tillfälligt är jag inne i en seriös och ansvarstagande period.
Då det är mycket ang min framtid och mitt liv som står på spel.
Det är mycket i mitt huvud och i min lilla (fast ganska stora) hjärna.

Det kan gå ut över andra i min närhet.
Jag är fortfarande lika glad som innan men det kan vara väldigt energi tagande
att umgås med vissa människor när jag inte alls känner mig på samma nivå.
Därför måste jag säga att jag verkligen inte är bitter.
Bara tillbaka dragen och tyst för tillfälligt.

Och min analys hos vissa stämmer ganska bra.
Ibland blir det "kaotiskt" i vissa umgängen.
(Eller i min hjärna kanske)
Jag känner igen det sedan tidigare och väljer att ta ett steg tillbaka.

Jag vill varken ta plats eller andras energi.
Jag är jag och jag är här!
Då umgås jag hellre med någon då jag får ut någonting av det,
istället för att vara den "gamle Lee" då man bara tramsar och flamsar runt.
Den där clownen ni vet. Den kan jag vara när jag leker med barn typ.

Visst måste man göra detta ibland också, men jag har numera mina gränser.
Antar att man växer upp efter ett tag och mognar till lite.
Jag älskar min mogna sida.
Jag känner mig rak i ryggen och jag är redo för ansvar!

Min djupa sida kommer ju också alltid att byggas på.
Jag älskar djupa människor från botten av mitt hjärta.
Är man djup är man oftast ganska öppen och ärlig om saker och ting.
Det är oftast de som ger mig mest.
Lär mig mest och utvecklas mest tillsammans med.
De har oftast ett gott och stort hjärta också.
Prata om livet, universum och massa invecklade flummiga saker som ger mig en tankeställare.
Och jag är din på nolltid!

Jag har växt förbi det där "snopp och sex" pratet på någon vänster.
När allt gäller sex etc.
Jag lyssnar väldigt mycket till vänner som pratar om detta fortfarande.
Och ja, det är kul att dra upp då och då.
Men jag lyssnar hellre än pratar faktiskt.
Nu för tiden så behåller jag gärna det mesta för mig själv.
Varför ska någon annan veta vad jag gör i sängen?
Eller vad den andre gör?
Varför ska man visa nakenbilder för andra?

Fast... ja.... Snoppar är ju i och för sig ganska roligt att prata om.
Varför vet jag egentligen inte. För att jag älskar dom kanske??
Jag älskar att prata om konstiga saker. Men sen finns det ju konstiga och konstiga.
Nä, jag måste väl säga att det ger mig mer att prata om ett flygande tefat än en snopp!
Pratar jag snoppar så går man in i "tjej rollen"
och kommer in i ett sånt där "sex and the city" mode typ.
Visst är det kul, men jag och min själ gillar nog hellst att måla en naken tavla istället.
Med ganska hög musik och kleta färg över allt.

Färg sex... Mmm.... måla varandra... Det hade inte varit fel det inte.
I sure do love the paint...

Jag vågar inte säga det till mig själv knappt, men jag gillar värmen jag får.
Jag hoppas nog bara mest på att den finns kvar ett bra tag.

Tjo flöjt- ha en bra dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0