Kärlek

Pinuppan....



Här har ni mig på min födelsedag.
Tjolahopp tjolahej.

Fick boken med 1000 pinuppor av N.
Tanken är väl att jag ska försöka hitta någon som liknar min farfars.
Så för tillfälligt har farmor den för att kolla igenom lite.
Om det någonsin blir en pinup tattuering eller ej, det återstår att se.

Jag är hel nöjd med min klänning som jag fick välja själv av My i födelsedags present!
Hon är finaste vännen. Inte många som har ett så gott hjärta som henne.
Var med N. och hälsade på i Falsterbo i lördags.
Blev en runda på stranden tillsammans med hela familjen Matola/Carlsson.
En fika på KUST i Falsterbo. Vääääldigt dyrt men väldigt mysigt.
Och sen lite mys hemma hos dom innan jag och N. åkte in till stan igen.

Sen kom Jolle bolle förbi och jag fick pratat av mig lite om vad som irriterar mig.
Började måla och ha mig här hemma. N kom igen senare på kvällen med en massa mat.
Mmmmmm... Det gillar jag.
Avokado, räkor, kräftor, sallad, chili och massa nötter....
Jag fick inget vin, fick nöja mig med bubbel vatten.

HALLÅ, går det att bli bättre?
Jag är så glad över att jag har underbara människor i mitt liv.
Och att få träffa 3 av dom bästa på en och samma dag gjorde ju dagen/kvällen ännu bättre!

<3 till alla som gör mitt liv värt att leva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0