Happy Birthday to me! :)

Jag vet om att jag inte har skrivit på ett tag.
Har helt enkelt haft annat för mig och inte haft någon ork.
Eller jo, ork har jag men orken att sitta framför världens slöaste internet har jag inte ork med.
Det finns väl roligare saker jag kan nytta min tid med (?)

Ja, nu ligger det till så att jag sitter med två datorer hemma.
En liten liten laptop och en gammal (som gatan) stationär.
Den stationära har ej trådlös uppkoppling så jag har köpt mobilt bredband från Tele 2.
(Cheap stuff) men det dom inte säger när dom rear ut
internetet är att det inte är obegränsad surf.

Jaja, jojo, tjeeeena mitt bena.
Jag hade brukat 90 % efter en halv dag typ. Bra!
Den lille laptopen har Möllans Wi-Fi. (My-Fi)
Men med tanke på att jag inte betalar något för det,
har jag väääääldigt dålig uppkoppling.
Med andra ord så dör det typ HEEEELA tiden!

Därutav så PALLAR jag inte sitta vid min dator.
Ska ringa Tele 2 fåret imorgon och klaga lite,
möjligtvis uppgradera till ett obegränsat surfande för detta håller VERKLIGEN inte!

Jag fyllde dessutom år för 20 min sedan! 26 år!
Jaha, 26 va det ja... Now what?
Det är nu livet börjar.... Eller?
Jaja, jag är inte ens halvvägs med mina stora "missions".
Det går framåt i varje fall och det är det som är huvudsaken :)

Ikväll är min käre Fluff hemma hos mig och vi har spelat skitgubbe.
Jag FUCKADE upp honom 4 ggr på raken.
Kändes jävligt gött faktiskt, han som kaxar sig hela tiden!
Men han sa att han inte kunde gå hem förrän han fått en revansh match.
Så jag "lät" honom vinna en runda!
Sen fortsatte jag vinna igen haha.

I vårat stora "skit-gubbe-gäng" återstår bara jag och Fluff I guess!
Malin har varit med några rundor,
men i själva verket har hon bara tagit över Majas plats.
But she is good too!

Sen har vi gjort Jonas special kladdkaka till på fredag!
Det kommer bli najs känner jag på mig! :)
Ja på fredag blir det fest. Ferre - För maj!
Det var inte en dag för sent.
Inte firat mig själv med vänner på 3 år!

Känns lite konstigt.
Förra året satt jag i 3 timmar och svarade på 96 inlägg på facebook
för att det var min födelsedag i Phuket, Thailand.
Och hade en idiot brevid mig som sket totalt i mig.
Jag var i total katastrof för att jag var pank på Phi Phi
och fick ett jobb tillsammans med "tattaren" ute i djungeln.
Jobb var ju bra i det läget men allt annat runt omkring var ett helvete.

Värre blev det, men se nu... Se hur långt jag har kommit! :)
Tiden går fort och det känns som om det är så länge sen, men samtidigt som igår.
Jag minns allt så väl idag, fast för 1 år sedan!
Rätt sjukt när man blickar tillbaka... Vad som har hänt det senaste året (eller 2) i mitt liv.

Det lär hända mer känner jag.
Detta är bara början. Jag kommer till att få fler test.
Snart känns det som också.
Min stora utmaning just nu är mellan den 3-11 mars.
Ser fram emot meditations retreatet som jag ska åka till i Ödeshög.
Kan vara så att jag kommer på helt andra banor än vad jag är nu.
Vilket jag tror och är glad över om jag gör, för då kommer jag till att få en ny kick i röven.
Det behövs. Verkligen!

Nu är det dags att förbereda inför festen!
Ta taaa.... Take care loved ones!

Kommentarer
Postat av: Lixy

Bra blogg :)

2011-02-17 @ 10:53:14
URL: http://lixy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0