Semestern!

Lite semester bilder för er som inte har mig på facebook.

Ja Belgien. Har inget mer att säga att I LOVE CHOCOLATE.
Landet av choklad. Oh lord.

Detta är nog den roligaste chokladen jag någonsin har sett.
Och sötaste. Helt plötsligt började jag gilla myror! :)



Kolla in den coole som gör peace tecknet :)
Jag vill bara äta honom!



Sen har vi Frankrike...
Boulogne sur mer är detta i. Mycket vacker stad! =)



Och sist men inte minst Holland.
Eller ska jag säga Amsterdam? Ja, det var mest där vi var i alla fall....



här sitter jag och tofflar mig! ;)



Amsterdam. Vilken häääärlig stad! <3

Så, efter att ha besökt dessa länder...Vilket land gillade jag bäst?
Ja då måste jag ju säga HOLLAND!

Frankrike där uppe där vi var, var ok....
Men jag hade hellre besökt andra ställen i Frankrike.
Men tiden och pengarna räckte inte till, så då får man gilla läget!

I Belgien hade jag kunnat besöka Bryssel igen,
men jag var lite rädd för Brugge för att allt var så "perfekt" där.
Mycket mycket mysig och vacker by/stad.

Och sen säger jag ÅT HELVETE med TYSKLAND!
Förlåt Tyskland, men ni har inget att ge och inget att hämta.
I alla fall inte kring motorvägarna....

Jag säger tack och hej.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0