Lee jeans = Me!

Idag när jag stod i duschen inne i det trånga omklädningsrummet på
Yogan så kändes det som om en mulatt tjej spanade in mig.
Då alla springer omkring där nakna till höger och vänster
så är detta ju väldigt vanligt att man slår en blick ibland och tänkte då
att det var väl inget mer med det.
När jag sen lämnar duschrummet så vänder hon sig mot mig och säger: Ursäkta!!
Jag: Ja?
Hon: Fan vilken cool tattuering!
Jag: Haha, oh tack. Jag heter Lee, det är därför!
Hon: Jaha, coolt! Du kanske inte har fått det i från jeansen den där ideén va? Haha
Jag: Nja, ja eller hur. Kanske det ja? ;) haha

Det händer ganska ofta att jag får komplimanger över den.
Den är ju ganska rolig ändå och den är ju så "jag".
Ibland glömmer jag nästan bort att jag är tattuerad.
(Kanske med tanke på att jag inte ser mina tattueringar)
Men min Lee tattuering är unik för mig.
Den är JAG! Den är Lee!

Även om det är någon annan som har hittat på märket så representerar den ändå MIG!
Jag har haft den sen 2008 och sedan dag 1 har jag träffat folk som
har sagt till mig att kontakta Lee jeans och försöka bli sponsrad.
Jag har sagt att jag ska kontakta Lee jeans sedan den dagen men har aldrig gjort det.

Jag har varit på väg många gånger, men har aldrig vetat vem jag ska skriva till / prata med.
Sen har jag heller ingen aning om vad jag ska skriva.

"Hej jag heter Lee, jag har en tatturering av era jeans, kan ni sponsra mig?"

Nja... Ni förstår väl själv varför jag "känner mig fast"?
Det är så klart en rolig sak att testa!
Kanske det är någon från företaget som läser just detta inlägg?
WHO KNOWS?

Jag har ju vunnit en tattueringstävling förr med den, så varför inte prova på en ny?
Då vann jag förvisso bara en parfym och en bild på nätet för VeckoRevyn!

Well... Här är min tattuering i alla fall...
Är det någon som kanske kan hjälpa mig, så uppskattas detta enormt! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0