Världens sämsta dammsugare?

Ja jag måste få av mig och vara lite negativt idag.
Fick en dammsugare av pappa förra helgen.
Ny Electrolux ErgoRapido.

Jag har förvisso redan en som är bra.
Men de ville bli av med den.. Undrar varför??

Lät den ladda upp i några dagar och skulle nu ikväll prova den.
Jävlar va den väsnades. Men inget mer än det hände.
Den sög ingenting.


Antingen har de gett mig en söndrig jävla dammsugare
eller så är någonting allvarligt fel på den.
Har vridit och vänt på den allt jag kan, kollat filter etc.
Men ser ingen lösning med varken "hand dammsugaren"
eller hela dammsugaren när den sitter i.

Eller är den bara skit??
Var jätte glad över att jag fått den, för den e verkligen snygg.
Men hos mig kommer den inte att stå länge till kan jag säga.

ErgoSLOW hade jag kallat den för inte är den RAPIDO!

Kommentarer
Postat av: Mother Earth (nästan)

Skumt! Den måste vara sönder! Den har vunnit en massa BÄST-I-TEST-priser och liknande. Hittade en video här och jag kan ju hålla med om att den låter förskäckligt! Nästan som en leksaksdammsugare (sån du hade som liten.) Ring och prata med din pappa för tusan...fråga som han i Plus: - Ska det va´ så häääär?



http://www.youtube.com/watch?v=Fe6cgiO52K0&feature=related

2011-04-04 @ 18:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0