What have I done lately?

Ja vad har hänt dom där dagarna när jag inte har skrivit så mycket?
Ja jag har försökt att ta lite bilder i dom mest roliga lägena,
eller dom där man vill minnas.

En dag var jag ute och gick och när jag kom till Aq-va-kul typ,
så hittade jag en rolig bil. Ja... ni ser ju själv!



Theresia kom på besök och käkade middag.
Hon hade med sig en present.
TECNO KYCKLINGAR som hon själv sa.
(Bara för att dom är gröna)
Hela min lägenhet har nu små små kycklingar gömda lite överallt.
I blommorna, på hyllorna, på datorn,
bland ljusen, ja.... där du minst anar det helt enkelt.



Jag och Dee invigde min balkong lite i solen också.
Det var sjukt mysigt och ljuvligt att ligga där och steka.
Framåt kvällen åt vi lite mat och Lee bjöd på några glas vin och mys på ballen.



Dagen efter så käkade jag och min fina frukost på ballen också.
I solen så klart :) Jätte mysigt!!!
Jag blev serverad en halv fralla av honom.
Tyckte det var jätte fint, roligt och omtänksamt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0