There is no place like home...

Jag älskar mitt hem.
Min lägenhet är så bäst.
Men jag önskar att läget bara hade varit annorlunda.
Ingen trafik hellst. Tystnad hade varit perfekt.
Men läget är ju superb annars. Nära till allt.
Nu när vädret e fint så sitter jag på balkongen så mycket jag kan när jag är hemma.
Underbart att kunna ha fönster och dörrar öppna utan att behöva frysa.
Vintern har fan varit jobbig.

Så nu är den snart alldeles färdig pimpad och fin så jag kan njuta till fullo.
Mina möbler jag fått är jag så sjukt lycklig över!
Jag har haft väldigt svårt för den fula metall plåten till vägg
(som avgränsar in till grannen)
så jag har faktiskt köpt en vaxduk som jag ska fästa på hela väggen!
Och sen har jag köpt 2 färglada blomlådor och fina blommor.
2 likadana mattor i från Indiska och matchande färger i sitt-kuddar och ljushållare!
Jag berömmer mig själv och tycker jag är extremt duktig!

Bilder på hela balkongen får ni när allt e klart.
Until then så får ni nöja er med några detaljer! ;)



Blomlåda nr 1! Kanske ser lite tattigt ut på bild.... ?



Blomlåda nr 2! Lite finare!?

Jag och N. cyklade till Plantagen idag.
Soligt. Varmt i vinden. Bara linne.
Njöt. Som fan!



Åt frukost på balkongen innan vi stack.
N. säger: "Tänk om detta varit utomlands nu och vi satt på hotellet
och åt frukost och ska bege oss ner till stranden"

JAAAAA! TÄNK OM?
Ooooohhhh...Fan vad nice det hade varit.
Vi båda blev tysta och jag tror att båda drömde oss bort några sekunder.
Ångesten kröp in på mig sakta. Jag vill. Jag vill. Jag vill.
Jag verkligen älskar att resa.
Det är nog den största passionen jag har.
Tur att jag och N. delar den passionen tillsammans varmt och kan prata om våra resor! :)
Och kan relatera till platser etc. (med tanke på att vi varit på exakt samma ställen)

Som sagt så har vintern varit lång och nu ser jag fram emot massor med sol.
Skönt som fan att uppleva att ha egen balkong också.
Med söderläge om jag får tillägga. Det är det bästa!
I LOVE!




Så här såg min cykel ut när jag cyklade hem.
Så underbar eller hur??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0