Thank god it's a sunny friday! :D

Vad vore livet utan din blogg Lee?
Och vad vore facebook utan Lee?
Ja för vissa är det så att jag förgyller deras vardag.
Jag har hört vissa säga detta flera gånger under 3 dagar.
Och det är ju alltid kul att höra.
Vissa tycker väl tvärtom, men tycker kanske likadant med någon annan.
Alla är vi olika men ändå så lika.
Man kan inte gilla alla heller ju.
Men det värmer hjärtat att ha läsare i alla fall.

Tvingade ut sjuklingen på stan för att käka lunch med mig och My idag.
Café Gustav. Blev en MASSA kött.
Ja jag äter ju inte kött så mycket längre,
men den senaste månaden har jag TRYCKT i mig allt som har med kött att göra!
Har vägrat vegetariskt!

Sen införskaffade jag mig en jeans jacka för ynka 250 kr! :)
En present till N. Lite melonas and ice cream for tonight....
Och sen handlade jag lite mat, så ser fram emot lite fredags mus som Mysan säger.
(istället för fredags mys) ;)

Såg en rolig reklam skylt på vägen hem.
Weho, det e så roligt att heta Lee ibland :)



Yes it's me.



Ja mentalt gör man väl men kroppsligt kan man
ju alltid hoppas på att man blir oförändrad!

Balkongen står öppen. Solen skiner. Fåglarna kvittrar.
(Fast ja, bor man på Friisgatan så brummar det en massa bilar också)
Sånt man får ta när man bor i stan. (fast jag erkänner att jag vill flytta igen)
Ska tömma källaren och fotta allt skit jag har och lägga upp på Tradera hade jag tänkt.
Money money money!
Jag måste köpa ute möbler till min balkong...
Fan jag vill inreda nu till våren. Blommor och skit!
Har ju sol fram till 12.00 sen har jag kvälls sol också...

Jaja, det kommer ....
Dags att tina räkorna.
Tjo hejsan

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag tycker du kan ta dig en titt nere i din Second Handbutik...de har säkert något fint till balkongen. Och är det inte fint så kan man alltid måla om det, eller hur?

2011-04-01 @ 17:19:21
Postat av: Lee

trrrrrooooor inte jag får det...

2011-04-01 @ 20:15:46
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0