HOFFMAESTRO!

Ja på lördag är det dags.
För några veckor sedan så fick jag ett meddelande på
facebook i från en gammal vän från Kulladal / Lindeborgskolan.
Gör lite reklam för Hoffmaestro på din blogg och få gratis biljetter till koncerten.
Med tanke på att jag gillar Hoffmaestro så är det väl klart att jag gör detta.

Skriv ett pressmeddelande och 10 st biljetter är dina.
CHECK!

Men nu sitter jag och tittar på hemsidan och all info jag fått.....
Men jag hittar inget klockslag!!!!
Det krävdes att gå in på TICNET'S sida för att hitta klockslaget 19.00
Puhja...

Jag uppdaterar nu mitt pressmeddelande jag fick och gör lite mer reklam!
För er som är sugna på biljetter så finns det kvar!

Sveriges populäraste liveband kommer till Malmö.

Lördagen den 16 april presenterar Öresundsgruppen stolt Hoffmaestro,
Sveriges mest bokade live-band, på Swedbank Stadion i Malmö.
Med enorm publiktillströmning under alla större
festivaler i Sverige och samtliga tidigare konserter slutsålda förväntas en oförglömlig kväll.
Genom flitigt turnerande har Hoffmaestro cementerat sin
position som ett av landets bästa liveband.
Överallt säljer deras konserter slut.
Succén slog igenom på riktigt under Peace & Love-festivalen 2009 när
14000 entusiastiska åhörare anstormade scenområdet,
vilket endast var anpassat för 6000 personer från början.
Följande år på samma festival dök över 30000 fans upp när de
inledde festivalveckan på Fantasiascenen.



Den senaste turnén, ”Skank-a-tronic Punkadelica tour”,
inleddes på ett slutsålt Globen Annexet i Stockholm.
Under sommaren 2010 var Hoffmaestro det mest bokade bandet
i hela landet med publikrekord och slutsålda konserter på alla destinationer.
Värt att nämna är en historisk spelning på Gröna Lund där man tvingades
stänga insläppet på grund av det enorma publiktrycket,
något som endast inträffat två gånger tidigare i nöjesparkens historia.
En av gångerna var Bob Marleys legendariska spelning,
den andra vid ett uppträdande av National Teatern.

Biljetterna till Hoffmaestro i Malmö är släppta på
www.ticnet.se.
För mer info om konserten se www.hoffmaestromalmo.se
eller skicka ett mail till [email protected].



Be there or be square! :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

HAR du fått biljetterna??? Det kunde du väl ha sagt till mig...jag ÄLSKAR Hoffmaestro!!!

2011-04-15 @ 00:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0