Happy Easter!

Alltså...
Det börjar gå över styr med dom här jävla påsk kycklingarna nu!
Dom är överallt och ingenstans.

Idag hittade jag en i bland mina röda linser.
Shit så ball det ser ut.



Hur kan dom vara så roliga?
Och vem fan har kommit på dom fula kycklingarna
som man enbart använder en gång om året?
Jag har kycklingar i hela lägenheten.
Och när folk är här hemma så flyttar dom på dom
så jag hittar dom lite överallt hipp som happ nu.

Jag skrattar ihjäl mig varje gång jag ser en.
Techno kycklingar är dom för att dom är gröna.
Jag fick mina av Tess. Sen spårade det ut.



Jag köpte svarta och vita till Dee
(nu när hon var så snäll och bjöd på påskmiddag)
Så nu har hon också kycklingar överallt....
Jag spred kyckling glädje hemma hos henne med andra ord.



Tom. Annica hade en på sin dator på hennes jobb.
Fast det var en riktig... Gul med andra ord.
Tråkig, men söt ändå.

Alltså... Kalla mig barnslig.
Men jag är JÄVLIGT glad över att jag har humor!
Och att jag är lätt road.
Och att jag kan skratta åt det mesta faktiskt.
SÅN E JAG! :)

Jag skattar för hilvede åt mig själv....
Orka va bitter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0