One day, one picture.... every hour!

Som jag skrev sist så har jag lovat att ta en bild i timmen under en dag.
Jag har inte varit inne på ett tag,
men bilderna har legat och väntat på att bli uppladdade när jag haft tid.
Jag var ju tvungen till att sätta alarm på min mobil för att jag skulle komma ihåg det.
Men det blev i alla fall en bild i timmen.
I just det tillfället så sa det klick!

Lite roligt var det faktiskt.
Och man kan se vad jag har hittat på under en hel dag.
En slappe dag bland vännerna.



08.45 Vaknar upp och ser ett cigarr skåp framför mig!
Synd jag inte röker cigarr....



09.45 Vid detta laget har jag tagit mig från sängen till soffan
för att äta frukost och glo tv en stund och proppa i mig
all förkylnings skit jag kan.



10.45 Har jag hunnit hem till min egen lya och hinner TITTA på min disk.
För diska, ja det orkar jag inte göra nu. Det får komma sen!



11.45 Har jag precis hunnit att ta en dusch,
fått på mig lite kläder och fått lite smink i fejjan.
Och redo att göra staden osäker.



12.45 Fika på Joels balkong. Sol med kaffe och hemmagjord
kladdkaka som Alex bakat.


13.45 Fortfarande på Joels balkong och njuter av solen som besöker Malmö idag.



14.45 Hos frisören med My. Skulle passa Lea men hon fick psykbryt
på mig så vi satt och lekte hos frissan istället under tiden.



15.45 Fortfarande hos frisören och leker med Lea.



16.45 Har börjat röra oss från frisören till gågatan för lite late shopping!



17.45 Dags för tightsen och strumpbyxorna att komma fram....
Frågan är bara... vilka ska man ha?? Meeeh.



18.45 En sista sväng på stan innan stängning. Inne på Monki.
Inga kap idag heller....



19.45 Lee är hungrig och cyklar iväg för att handla.



20.45 Maten klar och precis klar för ätning! Kräftor, keso,
lite sallad och 2 avokado med 2 tillhörande bullar.
Jävligt mättande och jävligt gott!



21.45 Lite vardags och kvälls mys så här efter maten med N.
Detta är hans fina kakelugn, utsmyckat med fina ljus,
stenar, Buddah och andra indiska gudar.



22.45 Lee Lee är trött. Dags för sängen. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad kul att se! Gör det fler gånger. I liked! Puss!

2011-04-11 @ 23:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0