En ren lortgris!

Sorry dudes, but this post will be in Swedish.
Just use Google translate if you want to understand me! ;)

Ibland är det jävligt skönt att få vara en riktig lortgris.
Men ännu skönare att vara en lortgris som blir ren.
Hellre lite skit i hörnen än ett rent helvete iaf!

Underbart att bo själv igen.
Jag kan diska när jag vill, fisa hur mkt jag vill och lägga kläder på golvet hur jag vill.
Det där är jag ganska bra på. Att slänga kläder omkring mig.
Det är som små spår överallt där jag varit.
Det är bara att följa dom så hittar du mig!

Idag har varit skön.
Bara fokus på mig själv. Börjar dagen med att fasta.
Jobbigt, men nödvändigt lite då och då.
Finns många som inte förstår sig på det där och tycket det är en dålig sak att göra.
Ja, det beror på sammanhanget och hur länge etc.
Men detta är en dag, och hur svårt är EN dag att hålla?
Och vad hinner hända? Nej inte mkt! Jag är emot alla bantnings kurer etc,
och detta har verkligen inget med det att göra.
Detta är en UTRENSNING! Alla borde göra det ibland.

Jag får i mig vatten och en jävla massa te, så det räcker långt om länge.
Jag mår ju inte dåligt, jag är bara jävligt hungrig.

Tro mig, jag stod i kylen med en korv i munnen.... och tog NÄSTAN en tugga.
Lukta på den lite och la sen tillbaka den!
Det krävs en stark vilja ibland bara.
Jag hade kunnat äta vad som helst just nu!
Och håller jag mig så stärks ju även min viljestyrka!
Man ska ju aldrig svika sig själv.... :P

Sen efter det så gick jag till tandläkaren.
Ja det var dags efter ett uppehåll på ca 6 år.
Nervös som man var för att det skulle vara hål,
så tog hon bort lite tandsten och vipps så var jag klar.
"Dina tänder är otroligt fina för att inte varit på besök på så pass länge"
YES YES YES!

Nu har jag nyss tagit ett varmt bad och skrubbat mig,
skrubbat mig, och åter igen SKRUBBAT MIG!
Min hud är totalt baby len och mina naglar är klippta (pga massagen)
och jag är ny vaxad och igår hjälpte frugan mig att färga mitt hår!
Jag har även smort in mig i fet kräm så jag e så mysig så mysig just nu.

På tal om vaxning så är nog en av de bästa skönhetsgrejerna jag vet.
Vaxar man sig så slipper man raka vart och vart annan dag.
Det håller i månader (iaf på mig).
Det är smärtsamt, men det är en underbar smärta!
Lite som en tattuering, ont men skönt.
Du vet ju att efteråt i det långa hela så gör det dig bara gott, som så mycket annat!

Jag springer nu omkring i mina nya inneskor som jag köpte igår.
Dom är världens bästaste! Och varma som saaaatan!!



Det som återstår nu är att plocka ögonbryn och färga dom!
Hade varit underbart med en massage också...

Det blir lite plugg på detta.
Ingen middag dock, sparat skit mkt tid på grund av det idag. HAHA!

MITT LIV E FAN SÅ JÄVLA NICE....

Förutom att jag är fattig, men pengar är inte allt!

JAG VILL DESSUTOM HÅNGLA. Fy fan va jag älskar att hångla.
Hångla är så jävla nice. Jag har inte hånglat på skit länge!
Det är nog dags snart tycker jag!
Hade varit jävligt nice att BLI upp hånglad mot en vägg just nu! Oj oj oj.
Typ sådär som jag gjorde med Malin en gång som jag inte ens minns själv.
Hahahahahahaha!!


Nä dags att ta hand om mig själv!
Puss på er alla pussgurkor!

Kommentarer
Postat av: Mia

Åhhhh, upphånglad mot en vägg =)

Låter asgött! Passion.

2010-10-20 @ 10:30:36
URL: http://miasdailyboredom.com
Postat av: Lee

Ja jag menar ju det, men vaffan du har ju pojkvän så du har det lite lättare va!

2010-10-20 @ 11:41:52
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/
Postat av: Mia

KOMPIS! Jag menar upptryckt mot en vägg, brutalt! Hur mycket passion tror du det finns kvar... Hahha... Det närmaste vi kommer passion är typ när jag säger att jag ska döda honom om han inte plockar upp sina kläder (Jag säger inte det men det låter kul, ja ska nog börja).

Som du sa: SEX is the question and SEX is the answer. Mer sånt!

2010-10-20 @ 12:10:49
URL: http://miasdailyboredom.com
Postat av: Frank

Vilka fina innerskor :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0