Klamydia

Hej hej.

To tired to write in english sorry.

Jag läste i en tidning för inte så länge sedan,
en insändare av en tjej som frågade om sex grejer.
Tjejen frågade om man kunde få klamydia i halsen,
för det hade hon hört talas om att man kunde.
Och det stämmer. Man kan få klamydia i halsen.
Jag hade faktiskt inte en blekaste aning om att man kunde få det.
Så, går man och testar sig så måste man be om svalj prov också,
för det är ingenting de gör bara sådär som de andra testen.
Jag tycker det låter lite konstigt med klamme i halsen dock...eller?
Smittar det då via kyssar också? Eller kan det smitta när man har det i munnen?
Hur funkar det egentligen? Oralt bara? ??? ? ? ??? ?
Orkar faktiskt inte googla upp det just nu av ren trötthet.
Tänk så går man med klamydia i halsen i åratal utan att veta om det?
Det är väl ingenting en vanlig läkare ser bara sådär heller??

Det var ungefär det här jag hade i min hjärna just nu när jag ligger i sängen och ska sova.
Inte mycket mer än det.

Jag har lust att åka till Turkiet igen. Fan också då.

Sverige = deppigt värre

Kommentarer
Postat av: Marie

Sverige = bajs :)

2009-09-07 @ 18:07:40
Postat av: Lee

Ja verkligen Määärie :) vem vet vi kanske ses i aussieland ;)

2009-09-07 @ 23:57:39
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0