Where´s your head at?

Vilken underbar dag igår.

Njöt i solen en stund på balkongen, i från mitt nya rum.
Sol och mys, men det slutade med att dagen blev ganska hektisk.
Min telefon stressade mig så enormt.
Satte in annons på min lägenhet, det tog ca 15 min så var folket igång med att ringa.
Dom höll på HELA dagen, det slutade med att jag stängde av min lur för jag blev förbannad.



Träffade sedan Sophie ( och lilla Agnes ) på en burgare och sen en kaffe på stan.
Konstigt var det, Sophie, mamma? Va? hur hände det och NÄR hände det?
HAHA, men fina var dom och mysigt var det :)



Efter det så kom Annica och vi var redo att bege oss till Malmö Arena.
Koncert med Jean Michel Jarre. Popcorn mannen!
Jag som typ inte har en aning om vem han är,
tyckte att koncerten var en av de flummigaste jag sett.
Ljus, lampor, flash, boom, pang, pow överallt.
Men det var fett.
Förväntade nog mig liiiiite mer, och i alla fall få höra POPCORN. Men ikke.
Tog oss sen hem till mig där jag och Annica
mös lite med bilder jag visade henne från resan etc.
Så underbart att få träffa dig min lilla kines.



All the people.



Jean Michel Jarre.

Nu är det dags för jobb igen. Ner och göra sushi till folket :)
För övrigt så pratade jag med Adeline och Tim innan jag gick och lade mig.
Jag funderar skarpt på att ta 1-2 veckor bara.....
Så fort allt löser sig med pengar. Sen har dom ju faktiskt voluntär arbete i Guatemala.
Jag måste härifrån. Jag klarar inte av att vara här.

Dags att röra sig. Puss o kräm

Kommentarer
Postat av: sophie

fy faaaan vilken ful bild på mig!!!!!!!!!!!

2009-05-12 @ 12:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0