Today´s picture



Detta är nog helt klart en av de bästa bilderna på länge.
Ingen vet om att bilden tas.
Den tas i smyg utav Shannon (San Fransisco)
Jag och Tim (Goo) sitter i någon ball diskution som alltid.
Meg ligger mittimellan och flummar ....
Jag räcker finger till honom som vanligt, och han kör :
READ BETWEEN THE LINES BABY, READ BETWEEN THE LINES!
I bakgrunden ser vi "THE CORONA FAMILY´S" hus. 
Som de besöker en gång om året.
Fina minnen..... Mycket fina minnen.
Mer som en dröm. Som man bara vill drömma om och om igen.

I natt drömde jag att jag var i USA igen.
Las Vegas och New York.
Dock med ett ex, och en av hans kompisar.

Tydligen åker Duracello med Jonas och Linus till New York.
WHAT THE.... Jag vill också till New York.
Helvetes skit. Jag vill. Men flyttar Shannon dit, åker jag till hundra procent.
Nu är det dags för mig att sussa kudden. Träning imorgon.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0