Boys Boys Boys

En lördag med en massa pojkar.....

Jobbar mellan 16-20 med Peter.
Mycket trevlig kille, gillar honom som fan det lilla man lärt känna.
Dom andra på stället också givetvis.
Gick upp och bytade om snabbt, drog med Peter till Grappa på Lilla torg.
Där fanns Max också som man jobbar med nowdays.
Känns fortfarande sjukt att kalla sig "kock", men så är det.
- Hej jag heter Lee och jag är KOCK!

Kul är det också, så in i bamsingen :)
Tog 2 bira med männen där (6 st), kollade fotboll och hejjade lite.
Sen bjöd dom på en "shotta jävel".
Sen bar jag vidare hem till Jonas, där vi spelade lite kort och grillade lite körvar.
Drack några öl som männen brukar göra och sen drog vi vidare ut i dimman.

Cyklade hem och hämta Linus cykel-lås sen bar det ner mot Cuba Café.
Kände mig som hemma med andra ord.
Nja, inte riktigt....
Men jag var rätt segt vid detta laget så jag yrade mest runt och kollade läget.
Hittade den Brasilianske snubben som jag "råkade dissa" förra helgen,
vilket jag ångrade lite.
Men men... lika bra... Trött... Hem och sova = Ja TACK!

Kom nyss hem och nu väntar en varm säng till mig.
Imorgon blir det söndags mys med Sofie kanske.....

Puss

Kommentarer
Postat av: Bitte

Puss på dig...ute med boysen...ler

2009-05-03 @ 12:06:30
URL: http://bitte.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0